Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с реглаж предница

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
    И при мен след смяна на носачи се получи леко изкривяване на волана в ляво, на реглажа ми каза, първо че незнаел дали ше стане, но го изправи(волана). После ме посъветва да регулирам и задния мост( ама не му се занимаваше) и сега ще трябва да си правя наново реглаж. Та днес отивам човека казва за биалетка лява си и две напречни щанги отзад в ляво. И вземам аз биалетката, отивам, почва той да сменя-старата(трв) май оригинална и от едната страна болта по-къс от другата по-дълъг ама на новатадвата болта еднакви и неще да влезе. Та почна той тес кошници алфа за нишо не стават, ряза с ножовката болта и пак неиска да влезе, че разкача от доло болта(дългия на долния носач дето се свързва с едно алуминиево рамо което отива нагоре) и ми каза че мовеби тва рамо(алуминиевото) било криво щото до сега не му се е налагало да развива тоя болт за да слови биалетка. Та целя тоя роман е за да попитам възможно ли е тва рамо да се изкриви при положение, че не съм имал близка среща с бордюри и тн. само леки тропвания из дупки, ама няма как-случва се..
    М/у другото ме светнаха да сменя тампоните на задните щанги с някви от мерцедес(190 или 124) и за по десет лева на тампон ставало добре. Дано!
    Поздрави колеги и се извинявам за романа
    Казах ти да дойдеш в неделя ти бързаш. Донеси същата биалетка да ти я монтирам. Може да засичаш даже 5 мин от развиване на старата и слагане на новата.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      О там съм в неделя, ама неможах да издържа на тракането и викам-аре една биалетка голям праз...
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • #18
        Мерси колеги.
        Стана ми ясно - или майстора е смотан (който ми е правил реглажа), или накрайника е менте. Като мина на реглаж (защото според това което прочетох само така ще е сигурно кое е) ще пиша (или при кой майстор да не ходите или какво да не си взимате )
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
        BMW 316 Compact '95

        Comment


        • #19
          Така понеже този който държеше сервиза където я правих ми е приятелче, та отидох и го попитах какъв е шанса да са ми сложили смотан накрайник. Каза че няма такъв шанс, защото лично го е проверил. Отидох пак при смотльовците с регулажите и им казах, че първо няма причина да не може да се регулира предницата и второ - ми бие кормилото при рязко тръгване. След известно обеждаване (гумите са ми зле и всички части са ми смотани) я качиха и се почна отново псуване на италиянците. В крайна сметка не ми издържаха нервите и го накарах да сваля колата и да си я взимам да си ходя при други хора. Тогава вече колата не беше проблема, а че той малко се е занимавал с алфи (най-накрая си призна) и щял да дойде колегата, който разбирал, след малко. Само че на мен не ми се занимаваше вече, отидох при момчетата, от които съм си доволен, псувайки се че съм тъп, че не отидох направо там за регулаж.

          В крайна сметка всичко е наред с колата и съм на седмото небе

          П.П. Не мога да намеря протокола от проблемния регулаж за да кажа къде да не ходите колеги (явно съм го забил някъде), но ако го намеря веднага ще ви напиша
          sigpic
          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
          BMW 316 Compact '95

          Comment


          • #20
            99% съм сигурен, че си ти сложил менте накрайник като мен който е една идея по дълъг от което и моят волан стана така, но в събота бях на перефектният реглаж и сега колата е супер
            156 1.8 TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Violator Покажи съобщение
              99% съм сигурен, че си ти сложил менте накрайник като мен който е една идея по дълъг от което и моят волан стана така, но в събота бях на перефектният реглаж и сега колата е супер
              Не ти е дълъг накрайника. И двата си бяха еднакви Просто на прения реглаж ги е домързяло да развият другия дето трудно се разви и за тва са те метнали, че накрайника ти е дълъг. Регулирали са само от едната страна и за това и волана ти е отишъл подяволите. Сега си перфектен
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment

              Working...
              X